eydane ketab

کتاب به جای سررسید

 

کتاب به جای سررسید

طرح ویژه هدیه کتاب به جای سر رسید

امسال به جای سر رسید به کارکنان و مشتریان خود کتاب هدیه دهید!

rahnemay e khodrohay e gazsooz

اصلی‌ترین مزیت کتاب این است که چند ماه از سال گذشته عمرش تمام نمی‌شود و می‌تواند تا سال‌ها و دهه‌ها از شما و شرکتتان در کتابخانه خانه‌ای به یادگار بماند. ضمن اینکه تعطیلات طولانی نوروز معمولا بهترین فرصت برای کتاب‌ خواندن برای افراد شاغل است و احتمال اینکه هدیه شما در همان اولین روزها استفاده شود و خاطره‌ای خوب در ذهن گیرنده‌اش بگذارد، زیاد است.

 

هرگز کسی نقش تاثیرگذار یک کتاب خوب را فراموش نمی‌کند و اگر آن کتاب را شما به کسی هدیه کرده باشید، شما را هم فراموش نمی‌کند. پس به جای سررسید یا هدایای دیگر به دیگران کتاب هدیه کنیم تا هم نقش تاثیرگذار و مثبتی بر زندگی آنان و جامعه داشته باشیم و هم هیچ‌گاه از یاد و خاطره آنان نرویم.

 

دلیل استفاده از سررسید
احتمالا، با خودتان می‌گویید ما سررسید هدیه می‌دهیم چون این امکان را داریم که روی جلد یا در صفحه‌های اول آن، تبلیغ شرکتمان را کنیم و در واقع سرر رسید فراتر از هدیه، یک کالای تبلیغاتی است.

 

کتاب به جای سررسید


خبر خوب اینکه می‌توانید کتاب” راهنمای خودروهای گازسوز CNG” را با تغییرات تبلیغاتی خودتان سفارش دهید. این تغییرات معمولا بستگی به تعداد کتاب‌هایی دارد که شما سفارش می‌دهید.

 

سفارش ۱۰۰۰ کتاب یا بیشتر
اگر سفارش شما حداقل هزار نسخه باشد می‌توانید کل پشت جلد را به خودتان و تبلیغ‌تان اختصاص دهید و همچنین در صفحات اول و آخر کتاب به دلخواه خود تبلیغات و کاتالوگ محصولات خود را چاپ کنید و کسب و کار خود را معرفی کنید.

 

سفارش کمتر از ۱۰۰۰ کتاب
اگر سفارش شما کمتر از ۱۰۰۰ نسخه است می‌توانیم برچسبی رنگی با اطلاعات شما چاپ کنیم و داخل کتاب بچسبانیم تا مخاطب شما به محض باز کردن کتاب برند و اطلاعات شما را ببیند.

 

 

برای آشنایی بیشتر از محتوای کتاب ” راهنمای خودروهای گازسوز CNG ” روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کتاب ” راهنمای خودروهای گازسوز CNG

 

 

طرح پیشنهادی 1000 جلد

1000ketab

برای تهیه طرح 1000 جلدی کتاب با تبلیغات خود با شماره 09127534464 تماس حاصل فرمایید.

 

 

طرح پیشنهادی 100 جلد

100ketab

 

۱,۵۰۰,۰۰۰ریالاطلاعات بیشتر

 

 

طرح پیشنهادی 50 جلد

50ketab

 

 

 

 چند نکته

1.برچسبی رنگی با ابعاد نصف صفحه کتاب چاپ خواهد شد و برتمام کتاب‌های سفارشی شما اضافه می‌شود تا وقتی کتاب‌ها را هدیه می‌دهید نام و مشخصات برند شما روی کتاب موجود باشد. محل نصب برچسب می‌تواند به محض باز شدن کتاب پشت جلد روی کتاب، در انتهای کتاب یا هر جای دلخواه شما در کتاب اضافه شود.

2. سفارشات حداکتر تا 3 روز  پس از ثبت در سایت ارسال خواهد شد.

3. ارسال تمامی سفارشات از طریق پست رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه برای ارسال از طرف شما نیست.

4. درصورت داشتن هرگونه ابهام یا سوال لطفا با شماره  09127534464 تماس بگیرید.

 

پییشنهاد ویژه برای کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها

شما می‌توانید یک کتاب را با تیراژ حداقل ۱۰۰۰ نسخه سفارش بدهید و پشت جلد کتاب به صورت اختصاصی برای شما طراحی شود. این نوع کتاب‌ها که اطلاعات شما بر آن درج شده است یکی از ارزشمندترین و بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. چنین کتاب‌هایی مثل بروشورهای تبلیغاتی دور انداخته نمی‌شود و همیشه همراه مشتریان یا همکاران شما خواهد ماند.

کتاب به زودی کهنه نمی‌شود، پس پیشنهاد ما آن است که حداقل ۱۰۰۰ نسخه سفارش بدهید و می‌توانید حتی سال‌های بعد از این هدیه ارزشمند تبلیغاتی در کسب‌و‌کارتان استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با شماره  09127534464 تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *